Перегляд одного допису
Старий 21.11.2016, 13:46   #11
Poshtarik
Активист
 
Аватар для Poshtarik
 
Реєстрація: 02.10.2008
Звідки Ви: Киев, Позняки
Вік: 47
Авто: Tucson 2,0 CRDi 4WD AT
Дописи: 5.857
Сказал(а) спасибо: 2.170
Поблагодарили 1.209 раз(а) в 741 сообщениях
Типово Re: Детальний звіт про заміну двигуна і результат

Цитата:
Допис від Лірник Переглянути допис
Залишається лише проблема "Чек". Лампочка не гасне.
Тут треба перепрошити мізки.
От це я не знаю де зробити.
Підкажіть, будь-ласка.
Мені ЕГР заглушили програмно під час чіпування. Ніякої пластинки я не ставив. Клапан має бути закритий на всіх режимах. При чому я не просив чіповщика спеціально це робити. Просто в нього релігія була така, каже я всім дизелям його відключаю, типу гірше не буде точно. Шо з клапаном, шо без, різниці не відчув. Перед чіповкою чистив його, вірніше розбирав для чистки - був і так нормальний, не було шо чистити. Іноді читаючи форуми, згадую про цей ЕГР і вже зараз розумію, що заглушив він його мабуть не дуже коректно. Короче так, він то його в програмі вимкнув, але після прошивки загорівся чек, а от коли вже зняли електричну фішку, через яку приходить сигнал на вакуумний клапан привода ЕГР, чек пропав. Каже типу конфлікт: в програмі ЕГР вже нема, а от сигнал якийсь вже для неї невідомий звідкись приходить, того і Чек. Так і катаюсь зі знятою фішкою вже років три. Шив Олександр з С-Авто. Тут була ціла його гілка в розділі чіповки, але десь він пропав вже, давно та гілка не активна
Poshtarik зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Пользователь сказал cпасибо:
Dimych (21.11.2016)
 
Время генерации страницы 4,80163 секунды с 9 запросами