Перегляд одного допису
Старий 16.11.2016, 02:11   #49
Лірник
Постоялец
 
Реєстрація: 15.04.2010
Звідки Ви: Київ
Вік: 62
Авто: Туксон СРДІ
Дописи: 115
Сказал(а) спасибо: 1
Поблагодарили 83 раз(а) в 34 сообщениях
Типово Re: Детальний звіт про заміну двигуна і результат

Цитата:
Допис від adum Переглянути допис
нет ,не в этом дело ,я общаюсь с владельцем такой же машины но с АКПП ,там все то же ,это на бензинках есть разница .... Все дело в том ,что на 140-ка сильном ,помимо другой турбины ,другая топливная , ЭБУ ,добавлены заслонки завихрения и .......

По моей машине было три обновления по поводу ЕГР ,в последнем, ЕГР практически не работает ,только на холостом ходу ,секунд на 30 открывается,стоит доторонутся педали газа закрывается до следующих оборотов ХХ ,плюс убрали ошибку по ЕГР ,теперь не горит ЧЕК,ранее ,при заглушенном горел.

Обновлял сам ,все есть для этого .
вам ,стоит обратиться к тем кто занимается удалением сажевых и ЕГР программно .
Дозвольте вам не повірити стосовно витратам палива на автомобілях з АКПП.
Ваш знайомий вас обманює.
Наявність АКПП автоматично збільшує витрату на 2,5 літри порівняно з механікою.Це паспортні дані виробника.
Тож твердження "там все то же" є просто неправдою.
Далі - порада звернутися до тих хто займається є твердженням Капітана Очевидності. Я саме тому і запитав у вас, бо ви сказали що все програмно вирішили і у вас "все есть для етого". Я так розумію, що у вас "всьо єсть, но не про нашу честь".
Якщо у вас не така машина як у нас(Туксон 2 літри), то розхвалювати що у вас цієї проблеми немає нелогічно. Ми ж тут якраз і пробуємо вирішити цю проблему.
Смисла зайти в гілку і повідомити що цієї проблеми у вас немає і не пердбачається я не бачу.
Дякую.
Лірник зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Рекламные ссылки:
 
Время генерации страницы 0,39477 секунды с 9 запросами