Re: Детальний звіт про заміну двигуна і результат
Чек у мене загорівся вперше десь на 89 - 90 тисячах.У офіціалів діагностували і сказали що клапан залип із-за поганої соляри. Почистили і поїхав. Заправлявся потім виключно у перевірених заправщиків.
Чек загорався із періодичністю в 10-15 тисяч кілометрів. Я міняв клапан, міняв електроклапан, і т.д.
По інформації офіціалів із такими проблемами заїздить кожна п'ята машинка.
Читав що люди просто глушать клапан - вставляють металеву глуху прокладку і клапан не впливає вже на впуск.
Машинка стає кращою, потужнішою і працює рівномірно.
Єдина проблема - горить чек, бо ніхто не може переписати програму щоб комп не читав цю помилку.
Мабуть так і зроблю.
|