Перегляд одного допису
Старий 11.11.2016, 21:29   #12
Лірник
Постоялец
 
Реєстрація: 15.04.2010
Звідки Ви: Київ
Вік: 62
Авто: Туксон СРДІ
Дописи: 115
Сказал(а) спасибо: 1
Поблагодарили 83 раз(а) в 34 сообщениях
Типово Детальний звіт про заміну двигуна і результат

Для дизеля і коробки автомат це витрата 7,6 літра на 100 км дуже мала.
Раніше показувало 8,2- 8,3 літрів на новій машинці.
Ну і потужність впала.
Я задумався.
А потім виявилось що "на холодну" машинка почала троїти.
Нагрівалася і вирівнювалося, але і "на гарячу" теж іноді трусилася.
Я був збентежений, адже перша думка - форсунки,але я якраз недавно їх міняв.
Врешті вирішив плюнути і заїхав на діагностику на "Савдизель", де я робив форсунки. Типу гарантія як-не-як.
Кирилівська( колишня Фрунзе) 47
А тут уже стало цікаво.
Всі були здивовані - шо за діла? Форсунки пройшли тисяч 10 всього, а трусить машинку.
Сказали одразу що проблема- компресія в одному з циліндрів мала.
У мене все упало всередині.
Капєц коротше.
Але все виявилося набагато прозаїчніше.
Моторист тупо поставив форсунки на новий двигун на старі мідні кільця.
ППЦ....
Вони вже були обжаті і не забезпечували герметичність і термоізоляцію.
Ось так.
І це при тому, що кільця коштують три копійки і купити їх можна через дорогу в кіоску.(образно).
В результаті форсунки перегрівалися і засиралися.

Востаннє редагував Лірник: 11.11.2016 о 21:56.
Лірник зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
4 пользователя(ей) сказали cпасибо:
Bakal (13.11.2016), Dimych (11.11.2016), kontradmiral (14.11.2016), Poshtarik (11.11.2016)
 
Время генерации страницы 0,95877 секунды с 9 запросами