Re: Детальний звіт про заміну двигуна і результат
Коли віддавали машинку, то ще раз заганяли на яму, бо щось там не підключили на коробці.
Але через годинку все зробили і я виїхав.
Машинка одразу порадувала - рванула з місця як ракета.
Що особливо втішило - розхід показало 7 літрів у пробках.
Ніколи такого не було.
Я був щасливий.
Але не довго.
Через кілометрів 30 впала тяга.
В салоні засмерділо соляркою.
Вдома , після зупинки виявив що під машиною - пляма солярки чи масла.
Реально струмком текло.
Поїхав до Кирила на Фучіка.
Перед цим прочитав в інеті, що "попав" на ТНВД ( насос очевидно потік, через це і солярка , і тяга впала.
Але виявилось все простіше і, слава Богу, легше.
При монтажі моторист переплутав трубочки подачі палива до форсунок- першу і другу.
Зовні вони дуже схожі, але трошки кут входження в гніздо відрізняються.
Тому із другої трубочки текла солярка і дуже сильно.
У Киріла їх переставили, закрутили, висушили і перевірили.
Все стало суперово.
Поїхав перевіряти.
Їздив в Умань і назад.
Востаннє редагував Лірник: 11.11.2016 о 21:52.
|