Всім вітання.
Тепер можу написати про все. Катаюсь, перевіряю, всі баги ніби виправлено.
Початок.
Машинка моя пройшла 300 000 км за десять років.
Все обслуговування по графіку у Кирила на СТО на Фучіка.
Заміна масла, фільтрів, ременів і т. д. - чітко.
Проблеми накопичувались потроху.
"Чек" горить постійно - клапан ЄГР весь час трахає мізки.
Міняв його і чистив чотири рази. Чек знову загорається.
Упала потужність, збільшилась витрата пального.
На трасі при швидкості 110-120 було 10- 10,5 літрів.
Масло не " їло".
Почалися глюки і трабли при заводці - форсунки відпрацювали своє.
На 290 000 поміняв розпилювачі і мультиплікатори + капіталка форсунок.
Стало краще.
Але машинка була "тупа".
Нарешті машинка задимила - густий білий дим.
Вердикт майстрів - пробита прокладка ГБК і антифриз попадає в циліндри.
Попередня оцінка ремонту - 4000 гр. (без запчастин).
Вирішив робити у знайомого на СТО - там за півціни.
Після зняття ГБЦ , виявилось , що вся головка в тріщинах

, розподільчий вал має виробітку до 2 мм,

також виробітка на рокерах

, свічі накалювання - 2 штуки в хлам, а ще дві скоро теж там будуть.
Антифриз через тріщини потрапляв в циліндри.
Ніякої гарантії на те що робиться в циліндрах і з колінвалом ніхто не дає.

Зверніть увагу скільки бруду і сажі в циліндрах.
Причина - всі в один голос заявляють що це або масло погане або солярка наша гавно(пардон).
Оскільки масло весь час міняв у Кирила, то грішу на солярку. За цей час і кілометраж дивно взагалі що ще їздила.
Що робити?
Як ремонтувати?
Читаємо далі.