Цитата:
Допис від sergio1965
Конструктивно наш двигун не такий вже і новий і при використанні малов'язкеого мастила зменшується товшина мастильного шару, який має захищати деталі від зношування при високих температурах.
|
Не соглашусь.
Здесь скан заводского руководства. Рассматривайте не отдельные требования, а все требования в комплексе. Hyundai допускает использование маловязких масел, а ILSAC GF3 это +/- API SL или АСЕА А5/В5.
Цитата:
Допис від sergio1965
Можливо, я був дуже категоричним, коли написав що неможна, але, думаю, що не бажано. Хоча, дивлячись який пробіг двигуна.
|
Опять не соглашусь. Привязка на пробег очень условна. Можно запороть двиг и за 10 тык. А в клубе много машин перешагнувших 100 и более тык на маловязком 5W-30.