Перегляд одного допису
Старий 18.10.2016, 19:21   #2
VIC
Админ
0001
 
Аватар для VIC
 
Реєстрація: 20.01.2008
Звідки Ви: Київ
Вік: 59
Авто: Тойота
Дописи: 27.203
Сказал(а) спасибо: 3.287
Поблагодарили 6.807 раз(а) в 3.906 сообщениях
Типово Відповідь: Збільшення ступеню стиснення бензинового двигуна

Рекламные ссылки:
Цитата:
Допис від sergio1965 Переглянути допис
Здраствуйте.
Давно думаю про збільшення термічного коефіцієнта корисної дії свого двигуна, тобто, про збільшення ступеню стиснення робочої суміші. Причина - робота мого двигуна на СПБТ. Чув, що біпаливні французькі двигуни (Renault), що ще з заводу обладнані ГБО, мають ступінь стиснення щось близько 13. Для чого це потрібно ?
1. Збільшення крутного (тягового) моменту двигуна при роботі на СПБТ.
2. Зменшення витрат СПБТ (на витрати бензину це вплине мало).
3. При збільшенні ступеню стиснення збільшується швидкість горіння газоповітряної суміші, що має позитивно позначитися на ресурсі ГБЦ, тобто, клапанів та їхніх сідел.
В кого із знаючих людей є якісь думки стосовно цього ? Можливо, в когось є досвід ?
1-так, буде
2-а звідки брати енергію на стиснення? витрати на компресію знівелюють на 80-90% приріст потужності, і нема різниці яка буде паливна суміш, газо- чи бензиноповітряна, навпаки, краще дефорсувати і додати турбокомпресор
3- це з якого дива? у більш стиснутої суміші вище опір на пробій, а це значить потрібні інші свічки, дроти високої напруги і індуктори, або зменшити міжелектродну дистанцію з 1,1 до 0,9-0,7 що неминуче приведе до зменшення енергії іскри
до того ж у нас дно ГБЦ пласке, якщо його нема куди шліфувати, є єдиний метод - затиснути (укоротити) шатуни і поставити колінчатий вал з збільшеною амплітудою

ІМНО - не варто цим займатись, або турбокомпресор, або забити
__________________
Найрозумніша відповідь на дурне питання - мовчання

* *
VIC зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Пользователь сказал cпасибо:
Виталий85 (19.10.2016)
 
Время генерации страницы 0,51239 секунды с 9 запросами