Цитата:
Допис від Tucsondp
Имеется в виду резина малоизвестных фирм и постсоветского пространства. Катятся все, а хорошо работать в сложных условиях (дождь, грязь, экстренное торможение, бордюры, ямы, резкое перестроение) могут далеко не все. Кстати по поводу ширины шины. В понедельник меня резко подрезала старая Тойота. С правого ряда резко без поворота стала уходить влево в поворот, который он прозевал. Просто тормоз ничего бы не дал, в метре впереди он был, мой резкий выворот влево и со скрипом резины я его углом своего бампера продер по задней левой двери. Резина у меня 235-я и даю 100%, что если бы была 215-я, то я был бы у него в салоне. Ну по меньшей мере остался бы без бампера и фары с крылом.
|
Я не стверджую з абсолютною впевненістю, що типорозмір 215/65 кращий ніж 235/60, чи навпаки. Але автовиробник встановив два дозволених до експлуатації типорозміри шин і ніде не вказано, що якомусь одному з них надається абсолютна перевага - можна їздити як завгодно і шини виправлять помилку водія, а на іншому потрібно їздити з особливою увагою та обережністю. Я думаю, що якби ці два типорозміри вели себе настільки по-різному, що про це потрібно було б вказати, наприклад, обмеженням максимальної швидкості чи обмеженням ще чогось, то виробник, щоб уникнути відповідальності, так би і зробив. Або на це обов'язково звернула б увагу страхова компанія. Хоча я думаю, що в якихось особливо екстремальних ситуаціях ширша літня шина поведе себе дещо краще, ніж вужча. Але сама головна річ в автомобілі - не шини, і не засоби активної та пасивної безпеки, а АДЕКВАТНИЙ, УВАЖНИЙ ТА ОБЕРЕЖНИЙ ВОДІЙ. Все решту - тільки помічники.