Перегляд одного допису
Старий 26.09.2016, 18:41   #5
Колесик
Аксакал
 
Аватар для Колесик
 
Реєстрація: 28.01.2009
Звідки Ви: Кропивницький
Вік: 60
Авто: Santa Fe 2.2D AT Top Navi
Дописи: 2.561
Сказал(а) спасибо: 2.167
Поблагодарили 908 раз(а) в 440 сообщениях
Типово Re: Ремонт переднего тормозного суппорта

Свого часу я теж задавася цим питанням однозначного ствердження зверху чи знизу я так і не знайшов але деяку логіку я всеж таки відшукав у нас натравляючі з резинками стоять знизу в інших марках зверху але і сам суппорт теж в одних стоїть попереду гальмівного диска (як у нас) в інших навпаки позаду і я натрапив на закономірність ,направляюча з резинкою завжди друга по ходу обертання диска!! зроблено це для запобігання резонансу при вібраційних процесах гальмівної системи вцілому (таке пояснення мені здалося найбільш логічним ) ,також траплялися випадки коли власники авто самі проточували виточки на направляючих і ставили резинки на обох направляючих і звітували про гарні результати
...як на мене то всеж таки треба притримуватись заводської схеми.
Колесик зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Пользователь сказал cпасибо:
O'NEIL (27.09.2016)
 
Время генерации страницы 0,21562 секунды с 9 запросами