Re: Ремонт переднего тормозного суппорта
Свого часу я теж задавася цим питанням однозначного ствердження зверху чи знизу я так і не знайшов але деяку логіку я всеж таки відшукав у нас натравляючі з резинками стоять знизу в інших марках зверху але і сам суппорт теж в одних стоїть попереду гальмівного диска (як у нас) в інших навпаки позаду і я натрапив на закономірність ,направляюча з резинкою завжди друга по ходу обертання диска!! зроблено це для запобігання резонансу при вібраційних процесах гальмівної системи вцілому (таке пояснення мені здалося найбільш логічним ) ,також траплялися випадки коли власники авто самі проточували виточки на направляючих і ставили резинки на обох направляючих і звітували про гарні результати
...як на мене то всеж таки треба притримуватись заводської схеми.
|