Цитата:
Допис від maxa
Як немає? Вчора купили в Укравтозапчастині Рокет SMF 7523D23L на Субару Форестер. Та і в інших магазинах був, але дорожче
|
Взяв, як і совітували, Rocket SMF 75D23L 65Ah 580A в Мир АКБ, зі здачею старого АКБ вийшов 1300грн з доставкою.
До цього стояв Варта з Європейськими клемами та прямою полярністю (плюс зліва).


Для того щоб встановити Рокет зі зворотною полярністю, як виявилося для мого авто, прийшлося трішки підтягнути плюсовий жгут проводів. Мінусова клема сіла повністю з затяжкою до повного зникнення внутрішнього конуса.


Плюсова ( в АКБ йде товща) не сіла до кінця на 5мм і внутрішній конус клеми видно, але всетаки затягнулася.


Чи варто заморочуватися з площею контакту плюсової клеми, чи забити й отримувати задоволення від авто.
Що видає каталог для Арабів (мого авто) та Європи.


Виходить для Арабів потрібно брати АКБ з прямою полярністю та Європейськими клемами.