Перегляд одного допису
Старий 06.12.2014, 16:22   #840
melolegek
Постоялец
 
Аватар для melolegek
 
Реєстрація: 08.01.2013
Звідки Ви: Украина, Киев
Авто: 2006 TUCSON 2.0 АТ 4WD
Дописи: 177
Сказал(а) спасибо: 8
Поблагодарили 59 раз(а) в 41 сообщениях
Типово Re: Выбор аккумулятора

Цитата:
Допис від maxa Переглянути допис
Як немає? Вчора купили в Укравтозапчастині Рокет SMF 7523D23L на Субару Форестер. Та і в інших магазинах був, але дорожче
Взяв, як і совітували, Rocket SMF 75D23L 65Ah 580A в Мир АКБ, зі здачею старого АКБ вийшов 1300грн з доставкою.
До цього стояв Варта з Європейськими клемами та прямою полярністю (плюс зліва).

Для того щоб встановити Рокет зі зворотною полярністю, як виявилося для мого авто, прийшлося трішки підтягнути плюсовий жгут проводів. Мінусова клема сіла повністю з затяжкою до повного зникнення внутрішнього конуса.

Плюсова ( в АКБ йде товща) не сіла до кінця на 5мм і внутрішній конус клеми видно, але всетаки затягнулася.

Чи варто заморочуватися з площею контакту плюсової клеми, чи забити й отримувати задоволення від авто.
Що видає каталог для Арабів (мого авто) та Європи.

Виходить для Арабів потрібно брати АКБ з прямою полярністю та Європейськими клемами.
melolegek зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
 
Время генерации страницы 0,84632 секунды с 9 запросами