Цитата:
Допис від Юрий В+
Знайшов час і товариша для допомоги! Продзвонив всі контакти згідно рекомендацій з сторони водія - все дзвониться згідно схеми.
Є якась причина і вона лежить на поверхні , не можу її знайти !
В процесі пошуку виникли деякі питання , можливо хтось зможе допомогти.
1.Ручка КК в мене від невідомого для мене апарату марки хюндай(по кріпленню ідеально! Розєм інший і чотири провідки .) в звязку з чим прийшлось купити необхідні резистори і попрацювати паяльником.Звідси питання: кнопка ввімкнення кк в нас нормально-замкнута чи працює в імпульсному режимі?
2.Що відбувається при ввімкнені і маніпулюванні ручкою КК на малій швидкості, чи загоряється сигнал на панелі і чи не гасне він при маніпуляціях ручкою вверх вниз?
|
1. Все контакты изначально разомкнутые. До того как я раздобыл "родную" ручку, я собрал макет с микриками и так ездил пару месяцев.
2. При включённом зажигании, не зависимо от скорости и работы мотора, если нажать торцевую кнопку (Круиз он) начинает светиться индикатор "Круиз" на приборке. Если дёргать ручку на скорости до 40 км/ч (по ЖПС) - никакой реакции не будет, индикатор гаснуть не должен.