Перегляд одного допису
Старий 02.07.2013, 12:21   #58
Nazar
Новичок
 
Реєстрація: 07.11.2011
Звідки Ви: Найкраще місто Львів
Авто: TUCSON
Дописи: 20
Сказал(а) спасибо: 0
Поблагодарили 7 раз(а) в 1 сообщении
Типово Відповідь: Ремонт привода перемикання обдува

10. Закріпляємо болт (я закріпляв в шуруповерт, так зручніше зрізати) та зрізаємо головку


11. Основа нової осі практично готова

12. Розсверлюємо цетруючий отвір під нову вісь (сверло діметром 3,2 мм, щоб потім нарізати різьбу)


13. Оскільки товщина стінки корпуса трохи замала, щоб надійно утримувати вісь, виготовляємо пластмасову шайбочку (вирізано з якоїсь кришки)

14. Приклеюю шайбочку до корпуса


15. Нарізаємо різьбу під М4

16. Зрізаємо зайві витки з нової осі та робимо канавку для викрутки, щоб можна було її вкрутити


17. Вкручуємо нову вісь

18. Після примірки обрізаємо зайві витки

19. В кінці вісь по різбі була залита суперклеєм на швиденько вкручена в корпус ( це вже для перестраховки=)

20. Все в зборі


П.С. Ставилось назад чомусь довше=) зато все працює і ніяких "щелчків" тепер немає.
Вибачайте, якщо трохи забагато розписано, просто хотів зробити максимально просто та зрозуміло для всіх.
Nazar зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
7 пользователя(ей) сказали cпасибо:
Andrew (14.04.2014), AndriK (02.07.2013), Evgen 2 (27.07.2013), hawk (02.07.2013), olegoo (23.09.2013), Колесик (02.07.2013), Михась (04.07.2013)
 
Время генерации страницы 2,98848 секунды с 9 запросами