Перегляд одного допису
Старий 02.07.2013, 12:19   #57
Nazar
Новичок
 
Реєстрація: 07.11.2011
Звідки Ви: Найкраще місто Львів
Авто: TUCSON
Дописи: 20
Сказал(а) спасибо: 0
Поблагодарили 7 раз(а) в 1 сообщении
Радость Ремонт привода перемикання обдува

Доброго дня! Вирішив поділитись своїм досвідом усунення проблеми "щелчків" при перемиканні mode в різні режими обдува.
Почитавши форум, вирішив дістати та розібрати актуатор (привід перемикання каталожний номер 971542E200).
1. Спочатку відкручуємо 2 самонаріза, які тримають нижню поличку та знімаємо її (вона сидить на защолках);

2. Знімаємо сервопривід в послідовності, описаній на фото. (для цього краще використовувати коротку викрутку)


3. Знімаємо білу тягу з актуатора ( квадратним натфільком відгинаєм защолку тяги від пазів шестерні)

4. За допомогою двох медіаторів акуратно відкриваємо защолки корпуса

5. Актуатор з середини

6. А ось і причина "щолкання" - на третій шестерні зламалась вісь.


7. Залишки осі

8. Для профілактики подивимся чи все ок під платою


9. Для максимального простого ремонту було прийняте рішення виготовити нову вісь (діаметр 3,5 мм) з підручних матеріалів.

Nazar зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
 
Время генерации страницы 0,92897 секунды с 9 запросами