Перегляд одного допису
Старий 27.05.2013, 14:35   #208
Toljanos
Аксакал
 
Аватар для Toljanos
 
Реєстрація: 02.02.2009
Звідки Ви: Ужгород
Авто: Tucson CRDi 2.0, AT, 4wd.
Дописи: 2.933
Сказал(а) спасибо: 1.099
Поблагодарили 421 раз(а) в 232 сообщениях
Типово Відповідь: Re: Відповідь: Re: Відповідь: Re: Відповідь: Re: Відповідь: Re: Замена раб

Я вихожу з того, що коли при працюючому двигуні заливали нове мастило, то температура двигуна падала. І з 82 градусів знизилась до 55 !!!

І щоб скоріше прогріти коробку для виставлення рівня масла тримав машину на тормозі і на драйві.

http://autolubricants.info/atf/faq/235-faqatf.html - стаття є підтвердженням того, що темпиратурні режими мотора і АКПП сумісні.

Востаннє редагував Toljanos: 27.05.2013 о 15:24.
Toljanos зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
 
Время генерации страницы 0,60009 секунды с 10 запросами