Цитата:
Допис від Vik-440
Як на мене, то все сходиться згідно ПДР, і якщо кільце має лише 2 смуги і вільне, то легко так казати і діяти і потім довести працівнику ДАІ що перед виїздом ти був у крайній смузі.
Якщо ж було певне непорозуміння між учасниками руху - тоді вас признають винними, якщо будете виїжджати не з крайньої смуги і не пропустите водія що був в крайній.
Крім того говорилось в статті, що багато водіїв у Києві просто йде потоком порушуючи ПДР, бо так роблять всі, не дивлячись на знаки і не маючи поняття як воно має бути...
|
У мене товариш не так давно попав саме у таку ДТП (на щастя легеньку), тому я перерив купу літератури. 75% статей на цю тему у т.ч. від уповноважених на висновки осіб говорять протилежне, аніж автор цієї. ПДР тут не дають однозначного рішення. За логікою виїзд лише з правого ряду перевантажить і без того завантажені кругові перехрестки. А що таке завчасна перебудова у правий ряд на кругу? - скільки там того місця? І як в принципі можна виїхати з другого ряду не перебудувавшись у правий, по повітрю?
Але логіку до діла у суді не пришиєш. Трактує правила більша сума.
Щодо порушень у Києві, то хіба у Львові менше ? Але то нічого не означає.