Показать сообщение отдельно
Старый 30.11.2010, 20:59   #62
Gonzo
Старожил
 
Аватар для Gonzo
 
Регистрация: 04.08.2010
Адрес: м.Львів-м.Новояворівськ
Возраст: 42
Авто: Tucson 2.0 4WD МТblue ГБО
Сообщений: 519
Сказал(а) спасибо: 116
Поблагодарили 169 раз(а) в 98 сообщениях
По умолчанию Re: Отогрев автомобиля зимой и утренний старт

Рекламные ссылки:
Цитата:
Сообщение от voyager Посмотреть сообщение
кто подскажет температура замерзания летней соляры? У нас вроде еще в городе нету зимней соляры а ездить както нада....
И температуру передают сегодня -10 а завтра до -21.
Сегодня на летней при -8 завелся с полтыка, но как завтра при -20 незнаю.... добавил антигеля хадо там написано до -22 на летней соляре, хотьбы прокатило...
тут хотів би дещо уточнити! Можливо комусь відомо а комусь і ні - сам антигель (який не дає утворюватись парафіну) починає кристалізуватися при температурі -12 по цельсію (свої властивості він набуває тільки після змішування з соляркою) Але й тут як і з тосолом чи антифризом (хто як полюбляє) діє правило пропорції "головне не переборщити".
До чого я веду? Суть в тому що якщо пише "дизель зимовий" і це насправді так! тоді він повинен містити вже частину якогось аналогічного антигелю, тим самим додаючи до пального придбаний антигель і заливаючи його згідно інструкції ви можете перевищити рекомендовану концентрацію антигелю (а він замерзає як я уже писав при -12) й замість того щоб понизити температуру замерзання ви підвищите її.Так що будьте обережні, так як усі інструкції до них пишуться для палива яке не містить додатків для запобіганню утворенню парафіну.
Являюсь продавцем таких товарів (були у нас такі курйози)
__________________
[Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ][Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ]
Gonzo вне форума   Ответить с цитированием Вверх
 
Время генерации страницы 2.65960 секунды с 9 запросами