Читав я цю тему давно, багато чого не розумів, але вирішив попробувати і собі доставити круіз-контроль.
Спочатку подзвонив Олександру (Alex Under - ВЕЛИКЕ дякую
) проконсультувався, потім замовив саму ручку - яка в нас у Львові вийшла 380,28 грн. і 3 дні очікування. Купив 3 м електро кабелю 4х0,75 два болти (прикрутити ручку знайшов в себе), роздрукував схему і почав розбирати.
Зняв передній правий поріг, відкрутив 2 самонарізи, зняв пласмасу яка закриває стійку під бардачком.
Потім витягнув фішки МС21 і МС22
оголив необхідні дроти для підключення:
підключив свої дроти, припаяв, заізолював, зібрав все назад.
Потім почав розбирати панель приборів - 2 самонарізи відкрутив і тягнув на себе, ще 4 самонарізи і щиток вільний. З щитка витягнув фішку М15-3 і вставив провід в 3 гніздо (там пусте гніздо).
Зібрав назад. Розібрав обшивку руля, 3 самонарізи і розкрити коробочку. Витягнув фішку під рулем:
В цю фішку вставив 3 дроти які залишились з кабелю (згідно схеми)
З двох боків самого руля витягнув заглушкі і відкрутив по одному болту на зірочку,
зняв аербег (перед тим зняв клеми з акумулятора),
відкрутив два болти на зірочку з правого боку контактів сигналу під ним штатне місце для кріплення ручки круіз-контролю,
прикрутив двома болтами саму ручку.
З фішки ручки витягнув 2-ий провід, в його місце вставив дріт від сигналу, витягнув фішку з "перехідного механізму" і вставив на його місце фішку від ручкі. Якщо робити у двох з подушкі можна фішку і не знімати (просто один тримає подушку). В заглушці з правої сторони на точилі зробив проріз під хід ручкі (вийшло як оригінальна),
прикрутив все назад, вставив заглушкі, завів - включив круіз і на панелі загорілась лампочка (правда чомусь починає працювати після другого заведення мотору), виїхав попробував все працює як написано в мануалі!