![]() |
Чому не завівся двигун.І таке буває.
Три роки експлуатації такої проблеми як "не заводиться" для мене не існувало.
Дизель СРДІ чудово себе показав навіть при - 29 градусах. Але вчора-проблема. Крутнув пару разів і "здох". Нагадаю-температура була -14 градусів. Кілька спроб ні до чого не привели. Причому катався я до цього нормально і "нічого не прєдвіщало". Таке враження що "здох" акумулятор. Але машинка у мене не стояла ніколи більше доби,а восновному їздила весь час. Спроба завести від "прикурювача" від машинки сусіда теж ні до чого не призвела. Стартер тупо не крутив і тільки смикався трошки. При чому пікала сигналізація. Я грішним ділом подумав,що то іммобілайзер барахлить,чи ще щось подібне. Що характерно кабелі "прикурювача" аж нагрілися(не китайський!),а у сусіда навіть підгоріли щітки генератора. Коротше-визвав я сьогодні зранку "техдопомогу". Обдзвонив багато-ціни були від 200 до 350 гривень за "пуск". Неслабо,нє? Сьогодні знайшов за 100 гривень(із врахуванням приїзду на Троєщину і умовою,що ,якщо не запуститься,то нічого не платитиму.) Приїхали точно в 9-00. І почалося... |
Re: Чому не завівся двигун.І таке буває.
У них було з собою спеціальний пусковий пристрій.
Десь хвилин двадцять нічого не виходило-стартер ледве смикався. Перепробували купу різних варіантів(і сигналку відключали,і різні хитрощі). В кінці кінців пішли на радикальні заходи-підключили одночасно пускове і генератор з акумулятором від їхньої машинки. І чудо сталося-машинка завелася! Я її не глушив а так і поїхав до офіціалів на СТО(подзвонив-вони сказали зразу приїхати). Там перевіряли довго,хотіли розбирати двигун,викручувати свічки накалу і т.ін. Потім сказали,що "здох" акумулятор,і типу-"давно пора було йому здохнути". А,коли я погодився на заміну акумулятора(1250 гр.-ніфіга собі!),то електрик випадково виявив,що мінусова клема якось підозріло вільно крутиться. Виявилось,що вона якось не так прикручена і не має повного контакту.В результаті зсередини вона абсолютно окислилась(шар окислу до 1 мм) і тому має величезний опір. Якщо машинка тепленька,то сила току потрібна невелика і вистачало,але на холодній машинці(нагадаю -14) сила пускового току на дизелі велика і тупо не вистачало. Цим і пояснюється "здохлий" акумулятор і неможливість запуску від "прикурювача"-а фіглі там-адже опір як у вакуумі! Дивно що взагалі вдалося завестися. Клему зняли,почистили,встановили як треба,зарядили акумулятор(і нічо і не здох)-завелася з пів-тика. Завтра зранку перевірю як себе буде вести. Прикметно,що грошей з мене не взяли ні копійки,бо останній раз клему знімали у них,коли міняли клапан. Отаке от. |
Re: Чому не завівся двигун.І таке буває.
спасибо, поучительно [img]http://tucson-club.org.ua/oldsmiles/hi.gif[/img]
|
Re: Чому не завівся двигун.І таке буває.
Да , спасибо за инфо.
П.С. А то что денег не взяли это вообще фантастика. |
Re: Чому не завівся двигун.І таке буває.
Електрика-наука про неконтакти! [img]http://tucson-club.org.ua/oldsmiles/hi.gif[/img] Пізнавально! [img]http://tucson-club.org.ua/oldsmiles/friends.gif[/img]
|
Re: Чому не завівся двигун.І таке буває.
Ну чому фантастика?
Я у них постійний клієнт. Наряд попередній є. так що це-їхній "косяк". Вони навіть самі на цьому наголосили. ПиСи."Паритет" на Автозаводській. |
Re: Чому не завівся двигун.І таке буває.
[quote=Andrew;194909]Електрика-наука про неконтакти! [img]http://tucson-club.org.ua/oldsmiles/hi.gif[/img] Пізнавально! [img]http://tucson-club.org.ua/oldsmiles/friends.gif[/img]
[/quote] Саме цікаве те,що не видно візуально-там контакт як перевернутий мідний стаканчик.І все те чудо сховане всередині. Тут пожалкуєш за звичайними жигулівськими хомутами,в яких все на виду. |
Re: Чому не завівся двигун.І таке буває.
приеду у себя посмотрю, спасибо за информацию [img]http://tucson-club.org.ua/oldsmiles/hi.gif[/img]
|
Re: Чому не завівся двигун.І таке буває.
Вчера вечером собрался ехать домой, ан нет не заводится ,дико трещит стартер и мигает приборка, ну думаю "приехали" тут охранник говорит " а у Вас целый день противотуманки горели" , сразу попустило понял что сел Акумм. Позвал товарища прикурили, завелась . Но вопрос остался открытым " почему не сработала автоматика и при открытии двери не погасли габариты и противотуманки ?"
|
Re: Чому не завівся двигун.І таке буває.
[quote=Snayper;195557] и при открытии двери не погасли габариты и противотуманки ?"
[/quote]Машину мыл недавно? Концевик двери подмерз и не сработал |
Не заводится дизель
Доброго времени суток, товарищи туксоноводы!
Не завёлся( на улице -5...) 2.0 CRDi, пробег 165 тыс. км. - датчик давления топлива заменил 3 тыс.км назад (недешевое удовольствие 4000грн). - свечи накаливания заменил неделю назад, тогда же делали диагностику, и никаких ошибок она не показала. - аккум не новый, но стартер крутит исправно, хотя подсветка панели приборов пригасает в момент вращения стартера. - лью исколючительно дизель-пульс на Окко, масло Мотул и все сопутствующие расходники меняю каждые 9-10 тыс. км. ставлю только оригинальные запчасти. Подскажите, на что еще нужно обратить внимание? |
Re: Не заводится дизель
[QUOTE=yuriy;414591] хотя подсветка панели приборов пригасает в момент вращения стартера. [/QUOTE]
Думаю проблема таки в акуме ... при нормальном акуме ни чего пригасать не должно. |
Re: Не заводится дизель
[quote=yuriy;414591]Не завёлся( на улице -5...) 2.0 CRDi, пробег 165 тыс. км. [/quote]
дизель не заводится в случаях[LIST][*]нет топлива (нет подачи, неисправен насос подкачки или ТНВД)[*]нет сжатия (недостаточное сжатие для вспышки)[*]не той температуры топливо (опять же недостаточно для вспышки)[*]нет воздуха (недостаточно воздуха будут попытки вспышек и черный дым)[*]неправильный угол валов (не будет копрессии)[*]неправильный момент впрыска (что вряд ли для Common Rail)[*]недостаточное давление масла для работы гидроусиленных форсунок с электроприводом[/LIST]отсюда и копай |
Re: Чому не завівся двигун.І таке буває.
[QUOTE=Лірник;194895]мінусова клема якось підозріло вільно крутиться.
Виявилось,що вона якось не так прикручена і не має повного контакту.В результаті зсередини вона абсолютно окислилась(шар окислу до 1 мм) і тому має величезний опір.[/QUOTE] Все правильно - стосовно пуску від СВОГО акумулятора. Але ж "крокодили" прикурювача чіпляються на зовнішню поверхню клеми. Де ж там зайвий опір або неконтакт? |
Re: Чому не завівся двигун.І таке буває.
[quote=Tabbycat;414618]Але ж "крокодили" прикурювача чіпляються на зовнішню поверхню клеми. Де ж там зайвий опір або неконтакт?[/quote]
там малая площадь, от крокодилов разве что свой подзарядить |
Часовий пояс GMT +3. Поточний час: 12:36. |
vBulletin 3.8.6 ; Copyright © 2000-2025 Jelsoft Enterprises Limited
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010
При использовании информации с форума, действующая ссылка на первоисточник обязательна!