TUCSON Club UA

TUCSON Club UA (http://tucson-club.org.ua/index.php)
-   Дизельный двигатель (CRDI) (http://tucson-club.org.ua/forumdisplay.php?f=2026)
-   -   Чому не завівся двигун.І таке буває. (http://tucson-club.org.ua/showthread.php?t=10423)

Лірник 15.02.2011 13:39

Чому не завівся двигун.І таке буває.
 
Три роки експлуатації такої проблеми як "не заводиться" для мене не існувало.
Дизель СРДІ чудово себе показав навіть при - 29 градусах.
Але вчора-проблема.
Крутнув пару разів і "здох".
Нагадаю-температура була -14 градусів.
Кілька спроб ні до чого не привели.
Причому катався я до цього нормально і "нічого не прєдвіщало".
Таке враження що "здох" акумулятор.
Але машинка у мене не стояла ніколи більше доби,а восновному їздила весь час.
Спроба завести від "прикурювача" від машинки сусіда теж ні до чого не призвела.
Стартер тупо не крутив і тільки смикався трошки.
При чому пікала сигналізація.
Я грішним ділом подумав,що то іммобілайзер барахлить,чи ще щось подібне.
Що характерно кабелі "прикурювача" аж нагрілися(не китайський!),а у сусіда навіть підгоріли щітки генератора.
Коротше-визвав я сьогодні зранку "техдопомогу".
Обдзвонив багато-ціни були від 200 до 350 гривень за "пуск".
Неслабо,нє?
Сьогодні знайшов за 100 гривень(із врахуванням приїзду на Троєщину і умовою,що ,якщо не запуститься,то нічого не платитиму.)
Приїхали точно в 9-00.
І почалося...

Лірник 15.02.2011 13:50

Re: Чому не завівся двигун.І таке буває.
 
У них було з собою спеціальний пусковий пристрій.
Десь хвилин двадцять нічого не виходило-стартер ледве смикався.
Перепробували купу різних варіантів(і сигналку відключали,і різні хитрощі).
В кінці кінців пішли на радикальні заходи-підключили одночасно пускове і генератор з акумулятором від їхньої машинки.
І чудо сталося-машинка завелася!
Я її не глушив а так і поїхав до офіціалів на СТО(подзвонив-вони сказали зразу приїхати).
Там перевіряли довго,хотіли розбирати двигун,викручувати свічки накалу і т.ін.
Потім сказали,що "здох" акумулятор,і типу-"давно пора було йому здохнути".
А,коли я погодився на заміну акумулятора(1250 гр.-ніфіга собі!),то електрик випадково виявив,що мінусова клема якось підозріло вільно крутиться.
Виявилось,що вона якось не так прикручена і не має повного контакту.В результаті зсередини вона абсолютно окислилась(шар окислу до 1 мм) і тому має величезний опір.
Якщо машинка тепленька,то сила току потрібна невелика і вистачало,але на холодній машинці(нагадаю -14) сила пускового току на дизелі велика і тупо не вистачало.
Цим і пояснюється "здохлий" акумулятор і неможливість запуску від "прикурювача"-а фіглі там-адже опір як у вакуумі!
Дивно що взагалі вдалося завестися.
Клему зняли,почистили,встановили як треба,зарядили акумулятор(і нічо і не здох)-завелася з пів-тика.
Завтра зранку перевірю як себе буде вести.
Прикметно,що грошей з мене не взяли ні копійки,бо останній раз клему знімали у них,коли міняли клапан.
Отаке от.

VIC 15.02.2011 13:53

Re: Чому не завівся двигун.І таке буває.
 
спасибо, поучительно [img]http://tucson-club.org.ua/oldsmiles/hi.gif[/img]

Snayper 15.02.2011 14:04

Re: Чому не завівся двигун.І таке буває.
 
Да , спасибо за инфо.
П.С. А то что денег не взяли это вообще фантастика.

Andrew 15.02.2011 14:28

Re: Чому не завівся двигун.І таке буває.
 
Електрика-наука про неконтакти! [img]http://tucson-club.org.ua/oldsmiles/hi.gif[/img] Пізнавально! [img]http://tucson-club.org.ua/oldsmiles/friends.gif[/img]

Лірник 15.02.2011 14:29

Re: Чому не завівся двигун.І таке буває.
 
Ну чому фантастика?
Я у них постійний клієнт.
Наряд попередній є.
так що це-їхній "косяк".
Вони навіть самі на цьому наголосили.
ПиСи."Паритет" на Автозаводській.

Лірник 15.02.2011 14:31

Re: Чому не завівся двигун.І таке буває.
 
[quote=Andrew;194909]Електрика-наука про неконтакти! [img]http://tucson-club.org.ua/oldsmiles/hi.gif[/img] Пізнавально! [img]http://tucson-club.org.ua/oldsmiles/friends.gif[/img]
[/quote]
Саме цікаве те,що не видно візуально-там контакт як перевернутий мідний стаканчик.І все те чудо сховане всередині.
Тут пожалкуєш за звичайними жигулівськими хомутами,в яких все на виду.

~Cherry~ 17.02.2011 10:11

Re: Чому не завівся двигун.І таке буває.
 
приеду у себя посмотрю, спасибо за информацию [img]http://tucson-club.org.ua/oldsmiles/hi.gif[/img]

Snayper 17.02.2011 11:37

Re: Чому не завівся двигун.І таке буває.
 
Вчера вечером собрался ехать домой, ан нет не заводится ,дико трещит стартер и мигает приборка, ну думаю "приехали" тут охранник говорит " а у Вас целый день противотуманки горели" , сразу попустило понял что сел Акумм. Позвал товарища прикурили, завелась . Но вопрос остался открытым " почему не сработала автоматика и при открытии двери не погасли габариты и противотуманки ?"

Poshtarik 17.02.2011 12:08

Re: Чому не завівся двигун.І таке буває.
 
[quote=Snayper;195557] и при открытии двери не погасли габариты и противотуманки ?"
[/quote]Машину мыл недавно? Концевик двери подмерз и не сработал

yuriy 15.02.2015 11:13

Не заводится дизель
 
Доброго времени суток, товарищи туксоноводы!
Не завёлся( на улице -5...) 2.0 CRDi, пробег 165 тыс. км.

- датчик давления топлива заменил 3 тыс.км назад (недешевое удовольствие 4000грн).

- свечи накаливания заменил неделю назад, тогда же делали диагностику, и никаких ошибок она не показала.

- аккум не новый, но стартер крутит исправно, хотя подсветка панели приборов пригасает в момент вращения стартера.

- лью исколючительно дизель-пульс на Окко, масло Мотул и все сопутствующие расходники меняю каждые 9-10 тыс. км. ставлю только оригинальные запчасти.

Подскажите, на что еще нужно обратить внимание?

omts 15.02.2015 20:42

Re: Не заводится дизель
 
[QUOTE=yuriy;414591] хотя подсветка панели приборов пригасает в момент вращения стартера. [/QUOTE]

Думаю проблема таки в акуме ... при нормальном акуме ни чего пригасать не должно.

VIC 15.02.2015 22:11

Re: Не заводится дизель
 
[quote=yuriy;414591]Не завёлся( на улице -5...) 2.0 CRDi, пробег 165 тыс. км. [/quote]
дизель не заводится в случаях[LIST][*]нет топлива (нет подачи, неисправен насос подкачки или ТНВД)[*]нет сжатия (недостаточное сжатие для вспышки)[*]не той температуры топливо (опять же недостаточно для вспышки)[*]нет воздуха (недостаточно воздуха будут попытки вспышек и черный дым)[*]неправильный угол валов (не будет копрессии)[*]неправильный момент впрыска (что вряд ли для Common Rail)[*]недостаточное давление масла для работы гидроусиленных форсунок с электроприводом[/LIST]отсюда и копай

Tabbycat 15.02.2015 23:32

Re: Чому не завівся двигун.І таке буває.
 
[QUOTE=Лірник;194895]мінусова клема якось підозріло вільно крутиться.
Виявилось,що вона якось не так прикручена і не має повного контакту.В результаті зсередини вона абсолютно окислилась(шар окислу до 1 мм) і тому має величезний опір.[/QUOTE]
Все правильно - стосовно пуску від СВОГО акумулятора. Але ж "крокодили" прикурювача чіпляються на зовнішню поверхню клеми. Де ж там зайвий опір або неконтакт?

VIC 16.02.2015 00:46

Re: Чому не завівся двигун.І таке буває.
 
[quote=Tabbycat;414618]Але ж "крокодили" прикурювача чіпляються на зовнішню поверхню клеми. Де ж там зайвий опір або неконтакт?[/quote]
там малая площадь, от крокодилов разве что свой подзарядить


Часовий пояс GMT +3. Поточний час: 12:36.

vBulletin 3.8.6 ; Copyright © 2000-2025 Jelsoft Enterprises Limited
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010
При использовании информации с форума, действующая ссылка на первоисточник обязательна!

Время генерации страницы 0,71614 секунды с 8 запросами