![]() |
щодо офіційного тлумачення положень частини першої статті 14-1 КУпАП
Вот появилось новое решение Конституционного Суда
[url=https://docs.google.com/leaf?id=0B4NwwQ9kHajKMzZjNGRkNzAtZTIwYS00NDA4LTkyMjctOWYyNmIwM2I2NDNi&hl=ru]https://docs.google.com/leaf?id=0B4NwwQ9kHajKMzZjNGRkNzAtZTIwYS00NDA4LTkyMjctOWYyNmIwM2I2NDNi&hl=ru[/url] [url=http://www.ccu.gov.ua/uk/doccatalog/list?currDir=125611]http://www.ccu.gov.ua/uk/doccatalog/list?currDir=125611[/url] прошу спецов прокомментировать ІМЕНЕМ УКРАЇНИ РІШЕННЯ КОНСТИТУЦІЙНОГО СУДУ УКРАЇНИ у справі за конституційним зверненням громадянина Багінського Артема Олександровича щодо офіційного тлумачення положень частини першої статті 141 Кодексу України про адміністративні правопорушення (справа про адміністративну відповідальність у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху) ................... Враховуючи викладене та керуючись статтями 147, 150, частинами першою, другою статті 152, статтею 153 Конституції України, статтями 51, 61, 65, 69, 70, 73, частиною другою статті 95 Закону України „Про Конституційний Суд України“, Конституційний Суд України в и р і ш и в: 1. Визнати такими, що не відповідають Конституції України (є неконституційними), статтю 141, частину шосту статті 258 Кодексу України про адміністративні правопорушення. 2. Положення Кодексу України про адміністративні правопорушення, визнані неконституційними, втрачають чинність з дня ухвалення Конституційним Судом України цього Рішення. 3. Рекомендувати Верховній Раді України привести порядок притягнення осіб до адміністративної відповідальності за порушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху у разі їх фіксації працюючими в автоматичному режимі спеціальними технічними засобами, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису, чи засобами фото- і кінозйомки, відеозапису у відповідність до цього Рішення. 4. Рішення Конституційного Суду України є обов’язковим до виконання на території України, остаточним і не може бути оскаржене. Рішення Конституційного Суду України підлягає опублікуванню у „Віснику Конституційного Суду України“ та в інших офіційних виданнях України. КОНСТИТУЦІЙНИЙ СУД УКРАЇНИ [b]Стаття 14-1. Відповідальність власників (співвласників) транспортних засобів [/b] До адміністративної відповідальності за правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху у разі їх фіксації працюючими в автоматичному режимі спеціальними технічними засобами, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису, чи засобами фото- і кінозйомки, відеозапису притягаються власники (співвласники) транспортних засобів. За наявності обставин, які свідчать про вчинення порушення, передбаченого частиною першою цієї статті, іншою особою, власник (співвласник) транспортного засобу може протягом десяти днів з дня вручення йому постанови про накладення штрафу повідомити про відповідні обставини (транспортний засіб знаходився у володінні чи користуванні іншої особи, вибув з його володіння внаслідок протиправних дій інших осіб тощо) орган (посадову особу), що виніс постанову про накладення адміністративного стягнення. На період з'ясування та перевірки цих обставин виконання постанови про накладення адміністративного стягнення зупиняється до моменту встановлення особи, яка вчинила це правопорушення. { Кодекс доповнено статтею 14-1 згідно із Законом N 586-VI ( 586-17 ) від 24.09.2008 } [b]Стаття 258 абзац 6[/b] У разі виявлення адміністративного правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксованого за допомогою працюючих в автоматичному режимі спеціальних технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, протокол про адміністративне правопорушення не складається, а постанова у справі про адміністративне правопорушення виноситься без участі особи, яка притягається до адміністративної відповідальності. Копії постанови у справі про адміністративне правопорушення та матеріалів, зафіксованих за допомогою працюючих в автоматичному режимі спеціальних технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, надсилаються особі, яка притягається до адміністративної відповідальності, протягом трьох днів з дня винесення такої постанови. |
Re: щодо офіційного тлумачення положень частини першої статті 14-1 КУпАП
[b]"Писем счастья" теперь не будет. Обязательно должны остановить и составить протокол.[/b]
ПЫ.СЫ. Хотя их и так сейчас не было, так что по-сути ничего не поменялось. Думаю теперь будет больше "Арен" и т.п., а через .... метров патруль с платным видео/фото. |
Re: щодо офіційного тлумачення положень частини першої статті 14-1 КУпАП
[quote=VIC;185561]прошу спецов прокомментировать
[/quote]Спецом себя не считаю, но прокомментировать могу. С [b]22 грудня 2010 року[/b] письма счастья можно выкидывать в урну, то есть постановы вынесенные после 22 не законные, но если вы получаете постанову вынесенную до 22, и полученную гораздо позже она законна, однако в данном случае закон будет иметь обратную силу и наказать(оштрафовать) вас не смогут. Однако учитывая наших гаишников, нужно идти в суд и судье объяснять про обратную силу закона. По поводу самого решение, основание были такие - во первых четко не определено, кто является правонарушителем(индивидуальная ответственность), во вторых не устанавливается достоверно личность правонарушителя(субъект правонарушения) и в третьих не соблюдается процедура привлечения к админ. ответственности(не составляется протокол), что является безусловными основаниями для привлечения к админ. ответственности. |
Часовий пояс GMT +3. Поточний час: 03:35. |
vBulletin 3.8.6 ; Copyright © 2000-2025 Jelsoft Enterprises Limited
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010
При использовании информации с форума, действующая ссылка на первоисточник обязательна!